PROGRAM:

Kl. 08:30: Lett frokostservering

 

Kl. 08:45: Hans Borgen, OMG: Merkevarebygging gjennom gode kundereiser

En presentasjon om hvordan merkevarene bør tenke strategisk og operativt gjennom kundereisen for å sikre vekst og utvikling. Hva skjer med merkevaren når kundene blir kunde og får oppleve i praksis hvordan det er å være kunde. I foredraget vil Hans vise fram metoder og verktøy og noen eksempler på kundereiseprogrammer som styrker merkevaren og kunderelasjonen. Gjennom de siste 20 årene har Hans jobbet med både merkevarer, kundeprogrammer og lojalitetsprogrammer. Han jobber med kundereiser for Elkjøp Nordic, Altibox, ViaTrumf, og en lang rekke andre selskaper.


Kl. 09:10: Steinar Hauge, Tussa IKT: Mens vi venter på leveransen

Tussa leverer fiber og tv tjenester til kunder på søre Sunnmøre. Det å bygge ut denne type infrastruktur tar lang tid fra man selger til kundene faktisk får fiberen levert. Men hva betyr dette for kundens opplevelse og hvordan påvirker dette kommunikasjonen med kunden i den lange perioden kunden blir nødt til å vente på leveransen? Tussa har designet et kundereiseprogram for denne fasen og vil presentere hva man har gjort og hvilke erfaringer man har gjort seg.


Kl. 09:30: Programpost kommer snart

 

Kl. 09.50: Nytt fra klyngen

Oddbjørn Hatløy er klyngeleder i Norwegian Rooms Cluster, og vil informere kort om kommende aktiviteter i klyngen.


Samlingen avsluttes kl. 10:00.