PROGRAM

FORBETRE ELLER SKROTE. 

Kombinasjonen av kundedata og intervju gjev svaret  

v/Njål Sivertstøl, Associate Professor, Dep. of International Business, NTNU 

 

KAN DATA FRA BRUK AV PRODUKTET MITT FORTELLE OSS NOE OM KUNDENE MINE?  

Produkter og prosesser samler data, men hva kan slik data brukes til? Hvordan kommer man i gang, erfaringer og ikke minst – hvor gir det forretningseffekt? 

v/Andreas Dypvik Landmark, Senior Research Scientist, SINTEF Digital 

 

HVA KAN STORDATA FORTELLE OM MARKEDSTRENDER?  

Ny maskinlæringsteknologi gjør det mulig å analysere den digitale offentligheten både i Norge og internasjonalt. Hva kan bedrifter lære om samfunnstrender og markedsutvikling av å analysere stordata?  

v/Olav Magnus Linge, Seniorrådgiver, Zynk 

 

DATADREVEN OPTIMALISERING FOR STRESSLESS.COM, GLOBALE KPI'S OG DASHBOARD.  

Nye stressless.com er lansert i 26 land i 30 varianter på 18 språk. Hva måler vi, og hvorfor?  Og hva bruker vi denne innsikten til? 

v/Helge Overå, Digital Marketing Manager, Ekornes AS 

 

DIGITALE NYTTETJENESTER BASERT PÅ KUNDEINNSIKT. 

Hvordan bruke innsikt for å bygge relevante nyttetjenester, med utgangspunkt i Trumf-databasen.  

v/Kristin Bigseth, Markedssjef Digitale Kanaler, NorgesGruppen 

 

VEIEN VIDERE 

v/Gry Helene Stavseng, Prosjektleder, Norwegian Rooms 

 

Frist for påmelding til webinaret om Analyse, kunde- og markedsinnsikt er 12. oktober 2020. De som er påmeldt får tilsendt lenke til webinaret.