Med over 1000 deltagere har Industri Futurum blitt en av Norges desidert viktigste industrielle møteplasser. I år som i fjor, samler messen også flere attraktive seminar for flere bransjer.

- Vi ønsker å være tilstede på denne konferansen for å møte medlemmer og potensielle medlemmer i klyngen, sier Oddbjørn Hatløy. - VI vet mange spennende bedrifter og aktører rundt disse er tilstede, og da må vi også være der, sier han.

Merkevarebygging i fremtidens handel

Nye e-handelsaktører og giganter som Amazon og Alibaba utfordrer både industrien og handelsaktørene. De tradisjonelle verdikjedene er i endring og samspillet mellom aktørene i verdikjedene må endres for å møte den nye hverdagen. Hvem vil lykkes best i det nye landskapet. Dette er utgangspunktet for seminaret "Merkevarebygging i fremtidens handel" på Industri Futurum den 20. november.

- Anbefaler gjerne flere bedrifter i klyngen å finne veien til dette seminaret, sier Hatløy.

Norsk Industri har satt sammen et program med varehandelskjeder/e-handelsaktører, norske designindustribedrifter og aktører med kunnskap om fremtiden. Aktørene kommer fra flere bransjer blant annet byggevare, interiør- og møbel, sport, tekstil mv. 


Les mer om Industri Futurum.