Studie
4.4 - 5.4

Digitalisering av verdiskaping - NTNU

Digitalisering har blitt et moteord med store konsekvenser, men med diffust innhold. Kurset gir innføring i hvordan ledere kan ta digitalisering i bruk for å møte fremtidens behov samt utvikle bedre produkter og kundeløsninger. Overordnede tema i kurset vil være: Digital strategi, Big Data, Internet of Things og digitale verdikjeder. Programmet ble første gang gjennomført høsten 2017. Neste kurs: •Samling 1: 4.-5. april 2019 •Samling 2: 9.-10. mai 2019 Alle klyngebedrifter får rabatt.

Les mer om kurset på NTNUs søknadsside.

Klyngemøte
10.4

Frokostmøte: Merkevarebygging i hele kundereisen

Hvordan sikrer vi et godt merkevarebudskap i hele kundereisen? I en verden der sammensatte kanaler og støy utfordrer hvordan merkevarene når frem med sine budskap, finnes der metoder og verktøy som sikrer budskapet hele veien frem. Vil du lære mer om hvordan ledende merkevarer arbeider nasjonalt og internasjonalt, vil denne samlingen være noe for deg.

Meld deg på her!

Se flere kalenderevents